TRUE FRIENDS STAY WITH YOU, IN THE HARD TIMES AND IN THE BEST TIMES

Ulrikke til venstre og Nana og Malou og jeg til højre

Malou og jeg til venstre og Nana, Malou og Ulrikke til højre

En lille effekt til venstre af mig og Malou og Nana til højre
Hej Læsere.
I dag har jeg været til skriflig prøve i matematik. God sake, godt jeg ikke skal det igen lige forløbig. Jeg har altid haft svært ved matematik, så det var ekstra svært for mig. Men nu er det overstået, og glæder mig bare til at få svar tilbage.
Da prøven var færdig kl. 13:00 tog jeg toget til Skørping for at mødes med mine veninder. Det er Malou, Ulrikke og Nana som i også ser på billederne ovenover. Jeg skulle også til klaver i 30 min, så det passede jo lige med at jeg var i Skørpimg.

Vejret i dag har jo bare været fantastisk. Jeg startede ud med nylonstrømper og cykelshorts og en cardigan. Men smed nylonstrømperne og cardigannen fordi det blev alt for varmt.
Her til aften blev det også lige årets første grill mad. det var bare godt!

Jeg håber i har haft en god dag og har nydt vejret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar