ROOM - UPDATE

Hej læsere.
Her én af dagene, fik jeg en kommentar, fra en pige, som gerne ville se mit værelse.
Jeg har jo lavet en room tour før, men siden det, har jeg lavet lidt om på mit værelse.
Her har jeg taget nogle billeder af det nyeste.
(her er det gamle room-tour hvis i har lyst til at se det)

Jeg har fået min guitar op at hænge. så nu er den ikke gemt væk, bag en dør.

Noget af mit ynglings lakrids, men den er tom... men synes æsken var flot.

Min væg sådan overordnet. Har flyttet lidt rundt i dag.

Den væg jeg ikke har vist jer. Det er billeder fra weheartit.com og så mit smykkestativ.

2 kommentarer:

  1. Hej! Super fedt værelse og blog - følger dig via bloglovin :-D Hvor er smykkestativerne købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Tusind tak. Jeg er ked af det, men kan virkelig ikke huske hvor jeg har købt det henne! - jeg købte det over nettet for ca. 2 år siden! Men jeg leder gerne efter det, så skal jeg nok informere om det på bloggen. da mange har spurgt mig! :)

      Slet