Tænk jer til en overskrift


Min egen hånd på begge billeder - det var så kedsomhed i frikvateret i dag.
Hej læsere.
I dag er der egnetlig ikke sket så meget.
Jeg har været i skole til kl. 14.45, og det var ret så kedeligt. Efter skole tog jeg til den allersidste sang undervisning i år, og nu skal jeg ikke gå til sang ved Camilla i et år, fordi jeg skal på efterskole.
Da jeg var færdig til sang, havde jeg mine tre veninder på besøg Camilla, Caroline og Stephanie. Vi lavede noget forberedelse til fysik eksamenen på mandag. Her til aften skal jeg lige have printet min synopse ud, og øvet lidt guitar og sang og klaver osv.
Vil lige tilføje = 2 NORMALE SKOLEDAGE TILBAGE!!!
Håber i har haft en god dag!

3 kommentarer:

  1. Hej, super inspirerende blog du har! :-D
    Har du lyst til at følges? (-:
    - Er allerede blevet fast læser hos dig.

    Knus (-:
    www.ceciliabonding.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Det lyder godt! :-)

      Slet
    2. Vil du også blive fast læser hos mig? :-)

      Slet