It's better to do something imperfectly than to do nothing perfectly

Hej læsere.
I dag har jeg egentlig ikke lavet så meget. Jeg har været til biologi eksamen i ½ time.
Derefter tog jeg ned til lægen, med nogle små ting der skulle tjekkes. Så skulle jeg til klaver i SKørping, og tog videre hjem til min veninde Malou. Her til aften, vidste jeg ikke rigtg hvilket billede jeg skulle sætte ind. Så valgte at gå ud på badeværelset, og lave en vild make-up, og tage nogle billeder af mine øjne! - resultatet ovenover, hvad synes i om det?
Og forresten så er det da bare fantastisk med 4 dages weekend!

4 kommentarer:

  1. Hej Sofie!

    Sød blog og fine billeder! Tænkte på om vi skulle følge hinanden? Bare smid en kommentar på www.true-fashiion.blogspot.com

    Kram Louise:-)
    www.true-fashiion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig fed blog! Fast for fast? :-)

    www.friends-life-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, det kan vi godt sige! :-)

      Slet