DIY - Solbrille snor





Hej læsere.
Undskyld at jeg ikke har fået tid til at lave et DIY. Men nu får i det. 
Jeg fik ideen i tirsdags da jeg var i Aalborg med min veninde. Jeg var inde i Pieces og så at de havde solbrille snore. Jeg synes de var ret fede, og ville gerne have en men de havde det kun i gul, og det passede ikke så godt. Så jeg tænkte at jeg ville lave et selv.
I dag har jeg ikke været i skole, fordi jeg er syg, og besvimer hele tiden. Jeg har også ondt i hovedet så det har ikke været den bedste dag. Jeg fandt tiden til dette. Håber i kan lide det.!

1. Flet en læder snor, så den passer til den længde du vil have den i.
2. Bind en knude i hver ende.
3. Lav en ring, der passer til dine solbriller og bind den fast.
4. Ret det til og klip det sidste af det overskydende snor af.
5. Nu har du lavet den.

2 kommentarer: