MUSIKANMELDELSE - SELAH SUE


Jeg har valgt  at lave en lille musikanmeldelse til jer. Jeg har valgt at anmelde Selah Sue. Jeg er for et stykke tid siden begyndt at hører hendes musik, og jeg (som sanger) er virkelig inspireret af hendes fantastiske stemme og hendes imponerende teknik. Selah Sue er født i Belgien i 1989. Hendes debutalbum ”Selah Sue” var en kæmpe succes og solgte over 720.000 kopier i Europa. I hendes alder af 23 år, synes jeg at det er vildt at hun er så dygtig.

Jeg er rigtig glad for at have opdaget hendes musik, og mine favoritter er ”This World” og  ”Summertime”





Jeg håber i kunne bruge dette lidt anderledes indlæg til noget, og er det noget i ville være interesseret i at jeg gjorde lidt mere?

2 kommentarer:

  1. Hende kender jeg ikke, skal jeg klart lytte lidt til :-)
    Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt at du kunne bruge lift ny viden mht. musik. Jeg kigger forbi :-)

      Slet