ICE CREAM


Jeg har fået denne PRO-AGE SHAMPOO og PRO-AGE MASK af mærket Ice cream. Jeg anbefaler dem helt sikkert! Pro-age shampoo er en ganske almindelig shampoo, dog med Argan olie som styrker og gør ens hår mere blødt. 
Pro-age masken er en hårkur som man skal have i håret i 3-5 minutter. Den er godt for livløs og tørt hår. Den gør dit hår ekstra blødt. Der er også Argan olie i som gør at dit hår ikke bliver tørt. Håber i kan bruge dette til noget.

Så har jeg også lige startet en ny blog med min søster og mine 2 kusiner. Vi blogger 4 dage om ugen (mandag, tirsdag, onsdag, torsdag) og vi har et ugentlig emne. Bloggen hedder fire vinkler og i kan se den her. Jeg håber i vil kigge forbi. Men da vi først startede for lidt over en uge siden, er der ikke så mange indlæg endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar