Intro/tumblr


Hej bloggen :-)
Jeg hedder Vibeke og jeg er 16 år. Sofie kender jeg fra folkeskolen, hvor vi gik i klasse sammen. I vil her på bloggen se et par indlæg fra mig, da Sofie har svært ved at nå det nu når hun går på efterskole.

I dette første indlæg vil jeg snakke lidt om min tumblr. Mange af jer kender nok godt tumblr, men til de af jer der ikke gør, så er det en blogplatform som mange bruger til "billedblogs" Min tumblr hedder "humanlaugh" og kan findes HER. Den er uden tema og mening, og jeg blogger bare hvad jeg nu har lyst til, men jeg må dog lige råde højt og sige at det ikke er en af de der "nej hvor er mine lår tykke og ingen elsker mig" tumblrs... Hvis I har nogle gode tumblr's må i meget gerne dele dem med mig i kommentarende :-)

Twitter: @vibekelove
Instagram: @vibekedf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar