There is no better friend than a sister. And there is no better sister than you.






Hej læsere. 
Ja som i kan se på overskriften så er der ikke noget bedre end at have en søster.
Og det i kan se på billederne er sjovt nok, min søster og jeg. Min søster er 19 år, 4 år ældre end mig. Men altså vi laver mange ting sammen. Vi tager billeder, rigtig mange billeder, og vi går tit i biografen sammen, sover inde ved hinanden, selvom vores egen seng, som er i den anden ende af huset, er bedre, så snupper vi alligevel madrassen og sover inde ved hinanden. Vi hygger nu meget. Og det er dejligt at have en søster, især en som Rikke. Det gode ved at have en søster er også, at man kan låne hinandens tøj (det gør vi godt brug af) Men jeg ville egentlig bare fortælle jer lidt om min søster, da jeg i dag ikke har lavet andet end at være til min fætters 3 års fødselsdag.
Håber i har en god weekend, og har haft en god dag!
Skal jeg lave en facebook side til min blog? (det er noget jeg har overvejet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar