KLEJTRUP MUSIKEFTERSKOLE 2012/2013


Hej Læsere.
Her i læseferien har jeg bare ikke særlig meget inspiration.. Vejret har været op til 20 grader i dag, men ligenu styrter det ned. Og jeg skal på arbejde om 3 kvarter..
Men vil egentlig lige skrive lidt om den efterskole jeg skal på næste år.
Den 19. August starter jeg på Klejtrup Musikefterskole. Da jeg synger og spille klaver, og har gjort det stort set altid, så bliver det virkelig en god og lærerig oplevelse. Jeg glæder mig til at starte på noget nyt, eftersom jeg har gået på den samme skole med de samme mennesker i 10 år! (ikke fordi det har været træls!!) Men det bliver rart at starte på noget helt andet. Jeg glæder mig til at få nogle nye venner, og da jeg er den sidste af min søskende som tager på efterskole så har jeg jo fået meget godt at vide om efterskoleåret. Både min bror og søster ser nogle gange deres venner fra efterskolen. 
Min efterskole har en gruppe, hvor alle eleverne kan snakke med hinanden, og bare vide hvem der skal gå der. Jeg har skrevet med lidt forskellige, og de virker allesammen helt utrolig søde. En af dem jeg skal gå på efterskole har lavet et "count down" og det her billede er taget igår. Men der er 61 dage tilbage, og jeg glæder mig helt vildt! Det ser jeg virkelig frem til. Jeg skal gå i en normal 10. klasse, og det skal nok blive er fantastisk år!
Er der nogle af mine læsere der skal et år på efterskole? hvilken?

2 kommentarer:

  1. Skal desværre ikke, men det lyder rigtigt fedt for dig! Så kan du vise hvad du kan med din stemme :)
    - http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgeligt, men ja, det glæder jeg mig til! :)

      Slet