ØKSSØ - Søndag d. 25-03-2012

Hej læsere.

Undskyld at jeg ikke fik blogget i går.. Jeg var ved St. Økssø i går sammen med de søde mennesker: Malou, Ulrikke, Nana, Skjold, Aksel, Malte, Frederik og mig. Det var rigtig hyggeligt. Vi var lige et smut i fakta først for at handle ind til noget mad vi kunne grille derude. Men ellers cyklede vi derud. Vi gik også lige en tur rundt om søen. Vi spillede kort, og taberen skulle i vandet haha. Men der var det dejligste vejr i går, den kom op på 21 grader i solen og 16 i skyggen, så det perfekte vejr til at tilbringe dagen udenfor. Jeg skulle også til noget korøvelse, og kom derfor først hjem kl. 21:00 hvor jeg var så træt at jeg ikke lige synes at jeg ville blogge.

Håber i havde en hyggelig søndag ligesom mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar