ÅRHUS

Hej læsere
I går var en rigtig sjov og spændende dag, omringet af de bedste mennesker!
Jeg var i Århus for at høre en af mine bedsteveninder optræde på V58. Jeg var sammen med Nana (også en af mine bedsteveninder) til omkring kl. 16:30 hvor vi derefter blev kørt op til Malou (en af mine bedsteveninder). Der gjorde vi os klar, og kørte ned til togstationen i Skørping. Der mødtes vi med Katrine, Marianne, Frederik, Aksel, Malte og Skjold. Kl. 18:40 tog vi toget til Århus. En tur på omkring 1½ time. Da vi ankom til Århus, fik vi nogle pizza slice, som var på størrelse med en halv normal pizza. Hygge. Så med Aksel, som fandt vej, kom vi til V58 hvor vi skulle høre Ulrikke spille. Der var mange mennesker, men vi kom stadigvæk til at stå helt foran. Ulrikke var fantastisk. Hun sang virkelig godt. Ulrikke er med i en konkurrence på P3 som hedder "Karrierekanonen" - hvis i er søde kan i gå ind på dette link, (http://www.dr.dk/p3/temaer/karrierekanonen/karrierekanonen-2012-hoer-musikken/)  og stemme på hende. Afgørelsen er på mandag, og jeg krydser fingre! Da hun havde spillet, og klokken blev omkring 22:45 - gik vi hen til togstationen igen. Vi fik købt lidt ind i 7-eleven, og købte billetter, og derefter tog vi toget hjem. Det var nu en sjov tur, med en fuld mand bag os. Hygge. Nana skulle sove ved mig, og vi var ved Støvring station kl. 00:43. Der blev vi hentet af min far. Nana tog hjem kl. 11:00.

Jeg har lige redigeret lidt billeder - og sat alle Ulrikkes sange sammen til 2 videoer. Håber i vil tage jer tid til at se/hører dem. Hun var så god!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar