Wups! og inspirationen blomstrede igen! den er ikke til at holde styr på..
og ja.. apropro blomster, så er min sommer fyldt med blomster! Næsten alt det jeg går i her til sommer har ét eller andet blomstret på sig.. 

Man må sige at jeg er faldet for det blomster print... Det er alt for skønt.
For mig er det faktisk utroligt at mit klædeskab hylder så meget farverigt.. det plejer stort set altid at indeholde sort, hvidt og gråt... Men jeg er nu glad for at det er ændret.. nu er der lidt mere liv i mit klædeskab!

At jeg er startet på en frisk betyder også lidt ændringer her på bloggen. Det bliver lidt mere personligt og f.eks mine overskrifter er ændret nu. Håber på at denne pludselige inspiration holder ved. I hvertfald har jeg forberedt en bunke indlæg til jer, som vi kan starte på!

2 kommentarer:

  1. Åhhh blomster! og den bikini (tror det er en bikini) wauw!!

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en bikini, og jeg er rigtig glad for den!

      Slet