Fredag

Hej læsere.

Nu har vi endelig weekend. Og jeg trænger til det. Den første uge efter ferien er altid hård, så derfor er det skønt at det er weekend.

I dag har jeg egentlig ikke lavet det helt store. Jeg fik fri fra skole kl. 12:55, og tog derefter ned på pizzariaet med 4 af pigerne fra klassen. Der har været dårligt vejr, så var fuldstændig våd da jeg kom hjem. Men så skulle jeg lige et smut ned i byen sammen med min mor, for at finde nogle sko. Uden held, men tager snart til aalborg for at finde dem. Så har jeg været på arbejde fra 16:00 til 18:00 og nu har jeg lige spist hjemmelavede burgere med min bror, mor og far. Min søster er ikke hjemme så det bliver da bare en hyggelig aften....
Imorgen skal jeg til Klejtrup musikefterskole (KME) til ny-elevers dag, hvliket jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg skal endelig møde de mennesker jeg skal på efterskole med. Jeg har skrevet med nogle fra efterskolen via facebook, og de virker bare utrolig søde. Jeg håber på en rigtig god lørdag.

Skal i på efterskole? hvis ja, hvor skal i så hen?

I får lige et par billeder fra weheartit.com, da jeg ikke ikke har fået taget nogle billeder i dag.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar